miercuri, 22 octombrie 2014

Trebuia neaparat sa gasesc o solutie...

De vreo 2 ani de zile am inceput sa folosesc energia solara pentru a-mi mai reduce din cheltuielile lunare. Toti prietenii mei m-au intrebat de ce am inceput sa folosesc asa ceva si de ce nu folosesc si eu ceea ce foloseste toata lumea. Ei bine, am hotarat sa folosesc energia solara fiindca este curata si regenerabila sic el mai important lucru, este GRATUITA.
De cand mi-am instalat 4 panouri solare de la Rominstalsolar, facturile mele la energie electrica s-au redus substantial si au ajuns sa fie aproape egale cu zero.  Plus ca daca am incepe toti sa folosim panourile solare, poluarea mediului s-ar reduce extreme de mult deoarece nu au impact negative asupra mediului fiindca pentru producerea energiei electrice nu se ard carbuni, gaze natural sau petrol.  De cand le-am instalat, nu am mai investit niciun ban in ele fiindca nu au sumansamble sau componente in miscare si astfel ele nu sunt niciodata afectate de uzura mecanica.
Singura intretinere, daca pot sa ii spun asa este o spalare cu jet de apa rece 1 data pe luna.

Dar aceasta tehnologie are si cateva mici dezavantaje: in zilele in care este innorat, radiatia solara este mult mai mica si puterea de producere a energie electrice este direct proportionala cu radiata solara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu